Nedan har vi samlat de vanligaste frågor våra kunder ställer
Levererar ni till hela Sverige?
Huvudsakligen sker försäljning i butik, men leverans kan ordnas. För vidare besked, ring oss.
Leveranser
All försäljning sker på plats i butik. Vår förhoppning är att kunna erbjuda leverans till den som önskar. Vi har dock ingen möjlighet att garantera leverans, utan det är något som måste avtals på förhand. Du är välkommen att ringa oss så försöker vi att hitta en bra lösning på leveransfrågan.
Kan ni skicka med post?
Vi utför personliga leveranser i den mån vi kan. Vår förhoppning är att kunna erbjuda leverans av din nya cykel om så önskas. Detta är dock inget vi kan garantera, utan något som sker i samråd med oss på Jönssons Cykelaffär. Du är välkommen att ringa oss så försöker vi hitta en bra lösning i frågan.
Betalning
Betalning sker på plats i butiken Billesholm.
Kan en betala med avbetalning?
Vi erbjuder räntefri avbetalning. Ring oss så ser vi hur det kan lösas.
Garanti
Cyklarna har 1 års funktionsgaranti. Du reklamerar en vara genom att meddela oss detta inom skälig tid (normalt inom 14 dagar) efter att du upptäckt felet. Garantin gäller inte underhåll, periodiska kontroller och skador som uppstått på varan genom felaktig användning eller hantering.
Skulle du upptäcka fel på cykeln kontaktar du oss.
Är det svårt att montera en cykel?
Du behöver aldrig oroa dig över att montera cykeln i fråga eftersom vi levererar färdigmonterade cyklar. Självklart hjälper vi dig även att ställa in rätt körställning – allt för att optimera din upplevelse.